19 Temmuz 2014 Cumartesi

İrem GÜNDOĞDU'nun Hayali

İrem GÜNDOĞDU'nun Hayali

(çok sevdiğim kardeşim)



Çağatay Ulusoy. İki kelime on üç harf,nefesim,tek sevdiğim, hatta uğruna göz yaşı döktüğüm tek erkek.

Dört senem. Ben dört sene hiç çıkmadan sevdim onu. Bu aşk değil başka bir sevgi. Anlatılmaz yaşanır. Bir gülüşü ile milyonlarca kişiyi sevindiren tek insan. 


Bizi,sevenlerini önemseyen tek oyuncu. Zamanında çok hataları oldu ama biz hep yanındaydık olmaya da her zaman devam edeceğiz. Çağatay benim için çok çok farklı. 


Benim tek hayalim ona sarılmak. Ona '' en kötü zamanımda bir gülüşünle girdin hayatıma 2010 yılında. Ve o zamandan beri hep oradasın. Zirvede. Teksin. Bu zamana kadar onu gören çok arkadaşım var ama hiç kıskanmıyoruz birbirimizi. Çünkü hepimizin ona ihtiyacı var. 


Benim Çağatay ile o kadar çok hayalim var ki. Birlikte midye yemek, müzik dinlemek. Hepsi sıradan şeyler olarak gelebilir size. Ama onunla bir ortamda bile nefes almaya razıyım ben. 



Öyle çok büyük hayalim/hayallerim yok. Bir kere sarılayım yeter. Hayallerin gerçek olacağını öğreten insan o bize. Benim hayalim bunlar. Onunla aynı ortamda nefes alalım ona bir kere sarılayım bir kere o gözleriyle baksın bana yeter. Bir kere adımı söylesin yeter o bana. 

Hayaller gerçek olur. Yeter ki peşinden koş ve asla umudunu kesme. Ben hep bunları Ulusoy'dan öğrendim işte. Daha öğrenecek çok şey var. Iyi ki varsın mükemmel adam. Iyi ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder