19 Temmuz 2014 Cumartesi

SAGO manyağı :D

Hayaller bitmez...



Aslında ben çok fazla hayal kuran biriyim birine aşık olduğumda bile onunla ilgili sonsuz hayal kurarım.
Mesela en son birine aşık olduğumda onunla SAGO'nun konserine gittiğimi ve orada bana evlenme teklifi ettiğini hayal etmiştim . Ne güzel hayal :D

Sonra SAGO hayranlarına haftada 1 defa sinemanın ücretsiz olduğunu hayal etmiştim. :D
Evlendiğimde düğünüme Sagopa KAJMER'in KOLERA ile (Esen Ablam) birlikte gelip şarkı söylemesini istemiştim. :)

Evleneceğim kişinin ağır bir SAGO hayranı olmasını hayal etmiştim. :)

Ne bilim SAGO hayran kitlesinin daha da arttığını çok büyüdüğümüzü hayal ettim ve bunun için gece gündüz dua ediyorum. :)

Çocuğumuz olursa SAGO manyağı olmasını isterim :)

Aslında çok hayal kurarım da aklıma gelmiyor şuan bişey. :D :D :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder